Förändringar

Den senaste tiden har varit ganska turbulent. Jag har haft saker att göra varje dag, till skillnad från den tiden när jag bara satt vid datorn och grät. Hela mitt liv har förändrats drastiskt och det känns som att jag inrett min kropp med nya möbler, tapetserat om gamla väggar och målat hustak. Jag minns när jag tänkte att jag aldrig någonsin skulle sluta skada min kropp, att jag skulle göra det varje dag i resten av mitt liv för att jag "förtjänade" det. Idag har jag varit skadefri i mer än två månader och ärren på mina armar är inte längre nya och röda. Det finns många anledningar till varför det är såhär och jag tänkte räkna upp några:

  • Min kattunge, Sammet. Han går inte när jag gråter och har kloka ögon som borrar sig in i mina.
  • Min fina HBTQ-grupp. Vi har så roligt ihop och jag älskar att umgås med kloka människor.
  • Amnesty. När jag först gick med så var jag tveksam, men när jag blev gruppsekreterare så vände det.
  • Hon. Den vackra kvinnan som har kommit in i mitt liv och fått mig att känna allt annat än ångest.
 
Allmänt | |
#1 - - C:

❤️

Upp